Medische pedicure Veerle-Laakdal aan huis of in praktijk

Bent u op zoek naar een medische pedicure in Veerle-Laakdal voor een basis voetverzorging of heeft u last van ingegroeide nagels, schimmelnagels, likdoorns, eelt, kloven of andere voetproblemen? Of wenst u uw voetjes eens te verwennen en ze eventueel van een gelkleurtje te voorzien? Dan sta ik klaar om u te helpen met die problemen of om u die ontspannende voetverzorging te geven.

Als gediplomeerd medisch pedicure (ook gespecialiseerde voetverzorgster genoemd) werk ik al lange tijd voor klanten uit de regio Veerle-Laakdal, vanuit mijn praktijk in Averbode (Scherpenheuvel-Zichem). Mijn opgedane ervaring en kennis in combinatie met mijn persoonlijke aanpak zorgen ervoor dat uw voeten een optimale verzorging krijgen. Ik maak hierbij gebruik van professioneel materiaal zoals een natfrees met ontsmettingsvloeistof.

Ik behandel onder andere:

  • Schimmelnagels
  • Ingegroeide nagels
  • Likdoorns (ook eeltpitten of eksterogen genoemd)
  • Eeltkloven of andere (pijnlijke) kloven
  • Verdikte nagels
  • Eelt

Ik pas technieken toe die uw voetproblemen of pijn kunnen verzachten of verhelpen:

  • Nagelreconstructie (een deel of een volledige nagel opbouwen, opgelet: dit mag enkel bij schimmelvrije nagels!)
  • Verschillende soorten verbanden (beschermend, drukverleggend, wondverband)
  • Orthesen maken op basis van siliconen

Daarnaast geef ik u advies om uw voetproblemen in de toekomst te verminderen of te vermijden. Wanneer het nodig is, dan stuur ik u door naar een arts of specialist voor medisch advies of behandeling.

Medische pedicure aan huis Veerle-Laakdal natfrees voetverzorging Voetontsmetting voor pedicure-behandeling klanten uit Veerle en Vorst-Laakdal

Basis pedicure

Het is aanbevolen om uw voeten elke 5-6 weken te verzorgen, ze zien af van het vele stappen en het dragen en ondersteunen van uw lichaam. Dus ook wanneer u geen voetproblemen heeft, maar uw voetjes preventief wil laten onderhouden of verwennen dan doe ik dat met veel plezier.

Mijn basisbehandeling bestaat uit:

  • Ontsmetten van uw voeten
  • Knippen en frezen van de nagels
  • Proper maken van de nagelomgeving en bijwerken van de nagelriemen
  • Verwijderen van eelt en likdoorns (met frees of mesje)
  • Voetmassage met een aangepaste, hydraterende voetcrème

U mag rekenen op een 50-tal minuten in de praktijk voor voeten die regelmatig onderhouden zijn. Wanneer u dat wenst, lak ik na de voetverzorging uw teennagels met uw eigen nagellak.

Gel op de teennagels

Naast de voetverzorging kan ik ook uw teennagels kleuren met gel. Zo blijven uw teennagels 5 tot 10 weken mooi, en dit zonder onderhoud.

Ik gebruik gel ook voor het plaatsen van kunstnagels wanneer uw natuurlijke nagel deels of volledig verdwenen zou zijn.

Het gebruik van gel op een teennagel kan alleen wanneer uw natuurlijke nagel volledig schimmelvrij is.

Hygiëne en kwaliteit

Hygiëne en kwaliteit zijn voor mij heel belangrijk. Ik voorzie zelf al het nodige materiaal: verschillende ontsmettingsmiddelen voor handen, instrumenten en oppervlakken, plus een beschermende plastiek waarop ik mijn materiaal zet.

Tijdens de behandeling gebruik ik een natfrees die voortdurend ontsmettingsmiddel op uw voeten sproeit. Dit werkt ook verkoelend voor uw voeten waardoor het frezen pijnloos is.

Ik werk uw voeten altijd volledig af en splits een behandeling niet op in meerdere beurten. Na de behandeling moet u het gevoel hebben dat u weer een tijdje op goede voet(en) staat.

Voeten ontsmetten medische pedicure Veerle

Voeten ontsmetten

Eelt verwijderen pedicure-behandeling Veerle

Eelt verwijderen

Nagels zuiveren en bijwerken pedicure Veerle

Nagels zuiveren en bijwerken

Voetmassage hydraterende voetcrème pedicure Veerle

Voetmassage

Momenteel worden er geen behandelingen aan huis aangenomen. U bent welkom in de praktijk in Averbode.

Bereikbaarheid vanuit Veerle-Laakdal

De praktijk in Averbode (Scherpenheuvel-Zichem) ligt op 8 tot 10 minuten rijden vanuit Veerle-Laakdal. Centraal gelegen voor klanten uit Veerle-centrum, Vorst-Laakdal, Eindhout en Varendonk.

Aan de praktijk zijn twee gratis parkeerplaatsen beschikbaar.

De exacte route en het volledige adres vindt u op de contactpagina.

De vermelde reistijd is een richtcijfer en kan variëren afhankelijk van uw exacte locatie binnen de gemeente en het tijdstip van uw verplaatsing.

Ook nagelstyliste voor klanten uit Veerle-Laakdal

Naast medische pedicure ben ik ook een ervaren nagelstyliste. Voor meer informatie over gelnagels, French manicure, babyboom en nagelverlengingen voor klanten uit Veerle-Laakdal: bekijk de pagina nagelstyliste Veerle-Laakdal.

U vindt medische pedicure en nagelstyliste Jolijn ook terug op:

Google Business

Pedicure-info

Bingplaces

Reviews van klanten op Google

Laatst bijgewerkt: mei 2026

Medische Pedicure en Nagelstyliste Jolijn plaats foto
4.9
Gebaseerd op 93 beoordelingen
powered by Google
Veerle Van Horebeek profielfoto
Veerle Van Horebeek
3 maanden geleden
Medische pedicure gekregen van Jolien, zeer professioneel, ook veel info gekregen, ik ben zeer blij dat ik dit adresje gevonden heb, vanaf nu loop ik op wolkjes😉
Veerle
Jo Vanmechelen profielfoto
Jo Vanmechelen
6 maanden geleden
Duidelijke vakkennis! Zeer vriendelijk en flexibel. Stap altijd heel tevreden buiten. Zeker aanbevolen
Youri Ivy profielfoto
Youri Ivy
9 maanden geleden
Jolijn is een heel vriendelijke dame. Ze stelt je dadelijk op je gemak. Ik was al gans mijn leven een nagelbijtster en ze heeft me goed geholpen om het bijten af te leren. Mijn nagels zien er nu zo mooi en verzorgd uit, dankzij Jolijn. Jolijn legt ook telkens bij het plaatsen van de gelnagels, stap per stap uit wat ze gaat doen. Ze heeft een uitgebreid kleurengamma en ze past haar kleuren per seizoen bij. Het is heel gemakkelijk om via haar website een afspraak vast te leggen. Jolijn is een aanrader 👍
Zeynep Ozdemir profielfoto
Zeynep Ozdemir
1 jaar geleden
Alleen maar goede ervaringen gehad. Jolijn is een zeer ervaren nagelstyliste, dat merkte ik al tijdens de eerste afspraak voor de reconstructie van mijn nagel. Toen was ik heel bezorgd of het goed zou verlopen of niet en hier ben ik dan al 8 maanden klant zonder zorgen en zeer tevreden over elke behandeling die ik heb gehad. Ook is ze een zeer vriendelijke en respectvolle dame, zeker aan te raden!
Geert Allaert profielfoto
Geert Allaert
2 jaar geleden
Ingegroeide teennagel werd vakkundig verwijderd 👍🏻.
Laura Flaminio profielfoto
Laura Flaminio
2 jaar geleden
Makkelijk en correct boekingssysteem, professionele uitrusting en ze kent haar vak!!
Stan Vertessen profielfoto
Stan Vertessen
2 jaar geleden
Heel professionele en vakkundige behandeling. De leuke babbel krijg je er gratis bij 😄
Ingrid P profielfoto
Ingrid P
2 jaar geleden
Vriendelijke en professionele dame. Ik ga daar voor haar expertise als medische pedicure en ook als nagel-styliste. Ben steeds zeer tevreden.
Milan Ceulemans profielfoto
Milan Ceulemans
2 jaar geleden
Dirk Serneels profielfoto
Dirk Serneels
2 jaar geleden
Mooie ervaring
Ines Luyten profielfoto
Ines Luyten
3 jaar geleden
Zeer professionele behandeling met een leuke babbel erbij. Zeker een aanrader!
Simon Vereecke profielfoto
Simon Vereecke
3 jaar geleden
Heel erg professionele en zorgvuldige behandeling gekregen voor ingegroeide teennagel. De leuke babbel krijg je er gratis bij 😊
Chloë Fourie profielfoto
Chloë Fourie
3 jaar geleden
Meteen geholpen ik kon nergens anders terecht wegens klanten stop, dus aarzel niet om Jolijn te contacteren want zij werkt niet met klanten stop. Naast snel geholpen te worden worden u nagels nog super mooi gedaan zie hieronder het resultaat 🥰
hilde de keyser profielfoto
hilde de keyser
3 jaar geleden
Super professioneel, kent haar vak! Ik loop weer op wolkjes. Warm welkom, vriendelijk, vakvrouw!
Heleen Maetens profielfoto
Heleen Maetens
3 jaar geleden
Ik ben zeer tevreden van mijn bezoek bij Jolijn. Ze neemt de tijd om alle nodige info te geven en werkt heel precies en voorzichtig. We hebben ook een hele fijne babbel gehad.
pim vandyck profielfoto
pim vandyck
3 jaar geleden
Els Cuypers profielfoto
Els Cuypers
3 jaar geleden
Zeer tevreden over de behandeling en de service. Vriendelijk en goed werd ik verder geholpen.
Nicole Van Kerckhoven profielfoto
Nicole Van Kerckhoven
3 jaar geleden
Jolijn behandeld mijn voetjes met de nodige zorg. Ze behandeld mijn problematiek en zorgt ervoor dat ze er piekfijn uitziet voor weken.
Tevreden klant!
Evelien Luykx profielfoto
Evelien Luykx
3 jaar geleden
Zeer vriendelijk, flexibel en gebruikt top producten. Neemt haar tijd voor haar klanten
Sanja Serneels profielfoto
Sanja Serneels
3 jaar geleden
Tiptop verzorging, altijd in een aangename sfeer en achteraf gelukkige voeten?
Marijke Mellaerts profielfoto
Marijke Mellaerts
3 jaar geleden
Jolijn is vrolijk, sympathiek en kent haar vak door en door.
Kim Mallants profielfoto
Kim Mallants
3 jaar geleden
Professioneel en kwalitatief,super vriendelijk behandeld.jolijn heeft zeker vakkennis, na enkele behandelingen heb ik al veel minder last van men probleem voeten.bedankt jolijn!?
N. Luyten profielfoto
N. Luyten
3 jaar geleden
Gisteren voor de eerste maal bij Jolijn voor een pedicure. Zeer goede uitleg over de werkwijze. Top hygiëne. Behandeling van schimmelnagels uitstekend. Zeer vlotte dame ?
An Wouters profielfoto
An Wouters
3 jaar geleden
Eerste keer en super ervaring! Zeer professionele aangename vrouw! Knap resultaat van mijn zeer korte nagels tot prachtig babyboom effect!
Kristel Meys profielfoto
Kristel Meys
3 jaar geleden
Altijd een goed lachse dame en heel tevreden over haar nagels
Dave Segers profielfoto
Dave Segers
3 jaar geleden
Jolijn is een zeer vriendelijke vrouw die weet waar ze mee bezig is. Ze geeft voldoende informatie met wat ze allemaal doet. Ze werk zeer aandachtig en ontsmet haar instrumenten zeer goed. Een echte aanrader. ?
Ilse Verbeemen profielfoto
Ilse Verbeemen
3 jaar geleden
Na een hele poos mijn voeten verwaarloosd te hebben had ik gigantisch veel last van een likdoorn. Jolijn heeft dit probleem zeer goed behandeld en ik ben verlost van de pijn. Bovendien is ze super vriendelijk en aangenaam in de omgang.
Bart Bertels profielfoto
Bart Bertels
3 jaar geleden
Ik ben onlangs bij Jolijn geweest en ben echt onder de indruk van haar vakkennis en productkennis. Ze heeft niet alleen mijn voeten perfect verzorgd, maar ook nog eens een leuk gesprek gevoerd. Haar sociale vaardigheden maken dat je je meteen op je gemak voelt. Ik beveel haar van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een pedicure met een uitstekende service en kwaliteit.
Ronny Nijs profielfoto
Ronny Nijs
3 jaar geleden
Vier maanden geleden kon ik bijna niet meer stappen, pijn aan mijn voeten dat ik in de zetel bleef zitten. Ik bezocht een pedicure maar de pijn bleef duren, tot ik jolijn op het internet tegen kwam. Nog eens proberen of zij mij kon helpen, en inderdaad na een uur behandeling, stapte ik buiten met babyvoeten. Zes weken later ging ik voor een tweede behandeling, en ik ben vrij van pijn en miserie, echt professioneel bezig die dame, ik maakte direct een derde en vierde afspraak, bedankt jolijn.
Maarten Robijns profielfoto
Maarten Robijns
3 jaar geleden
Het was voor mij de eerste medische pedicure. De begeleiding was zeer vriendelijk en professioneel. Jolijn doet er alles aan opdat de klant op zijn gemak is en geen pijn voelt. De behandeling zelf was zeer goed uitgevoerd. Een aanrader.
Guido Geyskens profielfoto
Guido Geyskens
3 jaar geleden
Door omstandigheden heb ik een nieuwe pedicure moeten zoeken en ben bij Jolijn terecht gekomen.
Jolijn is een professionele enthousiast persoon. Ze heeft buiten haar vakkennis ook nog een sterke persoonlijkheid met veel sympathie voor haar klanten.
Voor mij een zeer positieve ervaring.
Stefanie Vrancken profielfoto
Stefanie Vrancken
3 jaar geleden
Zeer tevreden van mijn nieuwe gelnagels! Een hele vriendelijke dame die haar vak goed kent.
Evelien Van Gorp profielfoto
Evelien Van Gorp
4 jaar geleden
Bij Jolijn kan ik steeds rekenen op een aangenaam ontspanningsmoment, aangevuld met een fijne babbel en zachte, verzorgde voetjes als eindresultaat. In 1 woord: TOP!
Caroline profielfoto
Caroline
4 jaar geleden
Jammer genoeg voel ik mezelf noodgedwongen om hier een slechte review te plaatsen. Enkele dagen geleden was ik bij Jolijn voor een nieuwe set nagels, wat volgens haar website €60 bedraagt. Uiteindelijk was ik meer dan 3,5u daar en hebben we tussendoor redelijk wat gepraat enz. Ik heb nog gevraagd of dit zeker geen probleem was zodat ze wat sneller kon verder doen. Ze zei "nee, nee" en dat het allemaal niet uitmaakte. Het was wel duidelijk dat dat de reden was dat het trager ging, dat heeft ze ook bevestigd toen ik dat tegen haar zei tijdens dat ze bezig was. Na ongeveer 3u45 verteld ze me opeens dat ik €100 moet betalen... terwijl ik ongeveer 2 dagen ervoor ook nog aan de telefoon heb geïnformeerd naar de prijs voor een nieuwe set en haar antwoord was "€60". Achteraf zegt ze dan dat het niets te maken heeft met de lange babbel, maar met het extra product gebruik etc.. waar ze me dan +€40 voor aanrekent. Ik vind dit gewoon manipulatief, aangezien ze wist dat ze veel sneller kon werken zonder het praten al die tijd dat ik daar zat en achteraf zei ze wel dat ze er veel langer aan zat dan normaal, dus vandaar ook de prijsverhoging. Het komt erop neer dat haar argumenten heel tegenstrijdig zijn en dat je zoiets gewoon niet doet. Als je bijna het dubbel v.d. prijs extra gaat aanrekenen, dien je dit op voorhand te zeggen. Mijn nagels zijn mooi, maar het resultaat is het niet waard op deze manier. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Frieda Bode profielfoto
Frieda Bode
4 jaar geleden
Probleem voeten. Jolijn heeft de kennis en kunde om je verder te helpen. Na jaren eindelijk een oplossing voor mij. Super !
Antoon Boeykens profielfoto
Antoon Boeykens
4 jaar geleden
Jolijn is een enthousiaste verschijning die met zeer veel zorg en liefde werkt. Ze neemt echt de tijd voor haar klanten en bovendien is ze zeer flexibel! Absolute aanrader!
Jos Verbiest profielfoto
Jos Verbiest
4 jaar geleden
Zeer tevreden over haar. Deskundig en professioneel bezig met haar werk . Komt ook altijd stipt afspraken na
Albert Smets profielfoto
Albert Smets
4 jaar geleden
Bij het opzoeken naar een nieuwe medische pedicure vond ik Jolijn in Google. Ik liet haar bij me thuis komen en na de medische voetbehandeling, kon ik alleen maar lof over haar geleverde werk uitspreken. Ook de verwijdering van dikke eelt aan mijn voeten, heeft ze vakkundig uitgevoerd zonder me pijn te doen. Ook de vakkundige uitleg welke de medische behandelingen ik zou kunnen laten uitvoeren, heeft ertoe bijgedragen dat ze me bij haar bestaande klantenbestand mag bijvoegen. In één woord: fabuleus.
Christa Cuijpers profielfoto
Christa Cuijpers
4 jaar geleden
Jolijn is heel professioneel, stipt en een zeer vriendelijk en opgewekt iemand. Het is heel aangenaam haar thuis te mogen ontvangen.
Moniek De Meue profielfoto
Moniek De Meue
4 jaar geleden
Jolijn is vriendelijk in omgang, deskundig in aanpak en stipt in afspraken en zorg. Ze houdt rekening met psychosociale toestand van patiënt.
Geoffrey Barrett profielfoto
Geoffrey Barrett
4 jaar geleden
Jolijn werkt nauwkeurig en kijkt niet op het uur. Aangename en onderhoudende persoonlijkheid. De service biedt volledige voldoening.